تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

گل محمدی: امروز و فردا خبرهای خوبی خواهیم داشت | ۴ روز دیگر تمرینات‌مان شروع می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۰۹۶۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
گل محمدی: امروز و فردا خبرهای خوبی خواهیم داشت | ۴ روز دیگر تمرینات‌مان شروع می‌شود
سرمربی تیم پرسپولیس از عدم جذب بازیکن جدید و همچنین تمدید نشدن قرارداد بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این جلسه گفت: درباره شروع تمرینات، برگزاری اردو و لیست بازیکنان ورودی و خروجی صحبت کردیم.
وی درباره اینکه اسکلت فصل قبل پرسپولیس حفظ می‌شود یا نه، افزود: از بازیکنی اسم نمی‌آورم، اما شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم و چند بازیکن هم به تیم اضافه خواهیم کرد.
گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند مصدوم است، اما مشکل خاصی ندارد و به ما ملحق خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن خارجی جذب خواهند کرد یا نه، افزود: در هر پستی که بازیکن خارجی بخواهیم اقدام خواهیم کرد.
وی در واکنش به حضور ستاره‌های فوتبال دنیا در تیم‌های باشگاهی آسیا گفت: این باشگاه‌ها تیم‌های خود را برای آینده تقویت می‌کنند تا در آسیا موفق شوند و حتی به صنعت گردشگری کشورشان کمک کنند، اما اینجا قوانینی وضع می‌شود تا ما مقابل این تیم‌ها قوی‌تر شویم.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لیست مازادش شامل چه بازیکنانی است ادامه داد: نام افراد را نمی‌توانم بگویم شما هم دنبال عدد نباشید، اما در نقل و انتقالات بستگی دارد که چه بازیکنی بگیریم.
گل‌محمدی در خصوص اینکه جذب بازیکن برای پرسپولیس دیر شده یا نه، گفت: ما از ۴ روز دیگر تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و این نگرانی برای ما وجود دارد چرا که هنوز نه بازیکنی گرفته شده و نه قراردادی تمدید شده است، اما شاید امروز و فردا خبر‌های خوبی به گوش برسد. این خیلی بد است که ما تمرینات را آغاز کنیم، اما منتظر بازیکنان بمانیم چرا که بازیکنان باید با هم تمرین کرده و بدنسازی کنند تا به یک اندازه آماده شوند.
وی در پایان درباره اینکه نام امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار دارد یا نه، تصریح کرد: بله هر دو بازیکن در لیست تمدیدی‌ها هستند و امیدوارم تمدید کنند.
منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->